Delicious LinkedIn Facebook Twitter RSS Feed

masih terselamat ....

pada suatu pagi aku telah dikejutkan dengan panggilan telifon dari ibuku,
aku sangat terkejut menerima panggilan telifon itu. hari ini, aku masih tetap diselamatkan...
aku berterima kasih kepada Allah yang masih lagi memanjangkan umurku xkira apa yang berlaku.
Jika tak dipanjangkan umur, xtaula masih cukup ke tidak ibadat aku lakukan ni.
Alhamdulillah....
Thank you Allah  ....


berzanji by fiuzz

panggilan itu berbunyi, Happy Birthday Along!
Tiap kali hari jadi aku, mesti je aku mem'busy'kan diri dengan kerja-kerja yang boleh dibuat-buat. tahun lepas depan sambut bufday kat bilik meeting perwakilan pelajar. tahun ini, sambut masa ambil gambar wedding client kat Gombak.

rumah pengantin

540 birthday wishes dari FB dan sebahagian melalui phonecalls, message, and email. tahun ini mendapat wish yang terbanyak walaupun, sebenarnya, aku xpenah nak ingat 5 February setiap tahun adalah hari jadi aku. Terima kasih rakan-rakan yang membuat ucapan .

hadiah? nk tgk?

Vienna Brown, Secret Recipes
Makan di Secret Recipies lepas wedding job.
Chocolate Indulgence + Earl Grey +  Milk Shake Chocolate
Vienna Brown + Ice Blended Espresso

from... ummi atiqah   
from farah wahidah
Insya Allah dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki....

2 comments:

sha sha =)
February 9, 2011 at 3:45 PM comment-delete

happy birthday again!! =)
nnti sha balik kite celebrate yeee!!!

Reply
FiuzzHafiz
February 9, 2011 at 4:47 PM comment-delete

orite sha.huhu.
toce-toce

Reply

Post a Comment

Related Post

Flag Counter

free counters

Page Rank

About Me

Penulis adalah pengasas bagi Fiuzzhafiz Works. Penulis merupakan mahasiswa tahun akhir yang kini menuntut di sebuah universiti swasta tempatan dalam bidang teknologi kejuruteraan marin. Semua gambar adalah hakcipta terpelihara melainkan dinyatakan oleh penulis.