Delicious LinkedIn Facebook Twitter RSS Feed

bangun, bangun, bangun






sekarang sume Institusi Pengajian Tinggi (IPT) sudah memulakan sesi pengajian masing2. Begitu juga dengan aku. So nk share sikit ngan korang tentang my 1st day Semester July 2010 yang bermula pada 19 Julai 2010. 

Macam kanak2 baru mulakan hari pertama persekolahan, aku tengok sekeliling aku
'ada yang sedang menarik2 baju parent'
'ada yang sedang menangis meminta balik rumah'
'ada jugak yang masih membawa botol susu ke sekolah'.

tapi kes aku ni berat sikit. ade sorang rakan sekelas aku tido dalam kelas xsampai 1st half lecture pun. memang kental dow die ni. identiti dirahsiakan.


xsun. ko tdo je keje kn...

Elakkan tidur dan meniduri di dalam kelas

1 comments:

Duke of Black Antz
July 21, 2010 at 2:22 PM comment-delete

hahaha jahat giler statement bawah skali tu

Reply

Post a Comment

Related Post

Flag Counter

free counters

Page Rank

About Me

Penulis adalah pengasas bagi Fiuzzhafiz Works. Penulis merupakan mahasiswa tahun akhir yang kini menuntut di sebuah universiti swasta tempatan dalam bidang teknologi kejuruteraan marin. Semua gambar adalah hakcipta terpelihara melainkan dinyatakan oleh penulis.