Delicious LinkedIn Facebook Twitter RSS Feed

Downtown KLIA



27 Ogos 2010, hari berpuasa, so, apa aku buat kat kedai makan ni? xpose ea? hahaha xdewla. ni la Downtowan KLIA yang berdekatan dengan Concorde Inn KLIA. mula-mula ingat ni restoren chinese..ragu-ragu gak la.. then bila masuk jew dalam, terpampang besaq logo halal kat premis ni yang telah disahkan oleh JAKIM. lupa lak aku nk baca betul2 signboard 2, "chinese muslim cuisine". jangan ragu2.. 

Meeting MPM kali ini di buat di Downtown KLIA Seafood bagi mengelakkan ketangan otak yang telah lama terpendam dalam saraf otak 2. so meeting ini formal, tapi santai dengan alunan music dari lagu-lagu sentimental sehinggalah lagu RnB. ada gak time meeting aku nyanyi lagu O.M.G oleh Usher. hahaha

11 presiden dari 11 kampus cawangan UniKL telah menghadiri mesyuarat MPM dan  dipengerusikan oleh Timb. Presiden UniKL, Prof. Abu Talib.

Meeting punya meeting, sampai la nak berbuka puasa. so, 50% kami bayaq, 50% tauke restoran subsisi la..
RM 30 bagi dewasa, RM 15 bagi kanak2. kita orang bayaq harga kanak2, makan cam orang dewasa. :P
Waiter baru (jijul)

Prof. Abu Talib
Downtown KLIA Seafood
No 40-48 BlockB Jalan KLIA 1/60
Chartefield Commercial Center
6400 KLIA
Tel: 603-87831031
Fax: 603-87831032

0 comments:

Post a Comment

Related Post

Flag Counter

free counters

Page Rank

About Me

Penulis adalah pengasas bagi Fiuzzhafiz Works. Penulis merupakan mahasiswa tahun akhir yang kini menuntut di sebuah universiti swasta tempatan dalam bidang teknologi kejuruteraan marin. Semua gambar adalah hakcipta terpelihara melainkan dinyatakan oleh penulis.