Delicious LinkedIn Facebook Twitter RSS Feed

Program Ramadhan 1431H

Selamat Menyambut Kedatangan Bulan Ramadhan Al-Mubarak 1431H. Post ni lewat 1 minggu lak. Alhamdulillah, Malaysia masih aman, damai dan dihindari dari segala musibah dan bencana. Allah masih memelihara tanah air kita ni walaupun ada juga beberapa isu dalam negara yang menjadi perbualan hangat dan diperdebatkan, tetapi kita masih dapat mengecapi sinaran matahari dan menghirup udara segar. Kita doakan moga saudara-saudara Islam kita di seluruh pelusuk dunia diampunkan dosanya dan diberikan keselamatan. Kepada mereka yang sedang berperang memerangi musuh-musuh Islam, teruskan perjuangan anda. Kami membantu anda semua dalam kalungan doa-doa kami. Sesungguhnya kalian berada dijalan yang benar. Insya Allah..

So di kampus aku, pihak Jawatankuasa Perwakilan Mahasiswa dengan kerjasama Jabatan Hal Ehwal Mahasiswa menganjurkan Program Bersempena Bulan Ramadhan yang bertempat di sekitar UniKL MIMET. Antara program-program yang telah dirancang:
  1. Majlis Berbuka Puasa bersama Pusat Jagaan Anak Yatim Ummu Safiah
  2. Gotong-royong Bubur Lambuk
  3. Iftar Perdana dan Sumbangan kepada Anak Yatim UniKL MMET.
  4. Solat Terawikh dan Bazaar Ramadhan UniKL MIMET.
masih ada lagi aktiviti2 yang dirancang. nanti akan diupdate lagi. 

credit to Amirrul. Rumah Jagaan Ummu Sofiah

0 comments:

Post a Comment

Related Post

Flag Counter

free counters

Page Rank

About Me

Penulis adalah pengasas bagi Fiuzzhafiz Works. Penulis merupakan mahasiswa tahun akhir yang kini menuntut di sebuah universiti swasta tempatan dalam bidang teknologi kejuruteraan marin. Semua gambar adalah hakcipta terpelihara melainkan dinyatakan oleh penulis.